Spirit Wolf

Taktikai/túlélősdi, egyelőre játék alapokon, ha működik, megosztunk pár erdei tapasztalatot is az elmúlt 17 évből.

Bemutatkozás, vagy amit akartok...

Archívum

Miért COD 4? (a kezdet)

2013.11.12. 07:02 | Spirit Wolf | Szólj hozzá!

Üdv.

A dolog azzal kezdődött, hogy visszaértem Kis Hazámból, (jutott egy kis erdő is, míg otthon jártam)
és még csak le sem zuhant velem a repülő.
Végre a legfontosabb dolgokat mind elhoztam otthonról:

IMAG1362.jpgAz elmúlt három hónapot a késem nélkül töltöttem... Belegondolni is rossz.
Rendben, -itt- jórészt csak pihenget, de legalább a közelemben van megint. 

Hazaértem, (otthonról... .. O_o) Belevetettem magam a Pirates of the Burning Sea MMORPG mélységeibe, (csak hangulatképp) és mivel Forrester nem a legjobb író, megint nekivágtam Patrick O' Brian történelmi regényeinek, kicsit már felkészültebb tengerészeti angolsággal. (Napóleon korabeli vitorlás-háborús regényt írok- hat éve gyűlik rá az ismeretanyag)
de ez nem tartott sokáig, mert jött a lakótársunk ötlete, hogy vegyem meg a Modern Warfaret.

Mert hogy "olcsó", és toboroz pár embert, hogy béreljen egy szervert.

Először majdnem nemet mondtam, a Delta Force (1..) óta nem vagyok fps multiplayer,
és a COD4 Single Playert vagy évente kipörgetem- , eléggé unom. Meg aztán ki ad pénzt játékra...
(MMOK kivételeK!!!)

Aztán kezdtem el gondolkodni, hogy mi sülne ki belőle, ha erőszakkal leragadnék a Modern Warfare multija mellett...

A végén még megtanulnék valamit.
 
Cod 4.. A grafika már marha jó (a régebbi darabokhoz képest)
valósághűbb árnyékok, világítás,
VAN átütőerő, (és a CS-vel ellentétben a fal másik oldalán álló is látja, hol szakad ki a falból a feléje lőtt lövedék)
és az Americas Army-hoz képest még fizika is van...
valamint nincs tele még csak prototípus, vagy alig rendszeresített fegyverekkel, hanem a régi jó darabokat, a 20. század slágereit rakták bele- amikről tud egy-s-mást az ember..

És nem utolsó sorban még el is bírja a lapos... (igen, itt csak laptopom van. De már nyög rajta egy 23 colos monitor)

A dolog akkor vált komoly kísérletté, mikor az első három óra nemzetközi játék után (fog a halál a háziszerverre várni, unlockolni akartam a kedvenc fegyvereimet) két dologra jöttem rá.

Egy: Számlálhatatlanul sokszor pusztulok el, és úgy tűnik, esélyem sincs. (a fülemen robban ki az agyam folyton)
Kettő: Az lvl55 COD Istenek is halandóak...  Mert néha-néha igen is megalázóan elkapom őket.
Miért?
Mivel pokolian rosszak az egeres reflexeim gamerekhez képest, csak a való életből lesett katonai taktika marad.

Ha gyakorlok...


Ekkor kezdtem élvezni. 

...


A bejegyzés trackback címe:

https://spiritwolf.blog.hu/api/trackback/id/tr995628607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása